top of page

Na jarenlange ervaring bij verschillende bureaus ben ik in 2018 mijn eigen administratiekantoor in Best gestart. De motivatie hiervoor is dat ik op deze manier al mijn opgedane kennis en ervaring in kan zetten om tot de meest productieve en prettige werkwijze te komen, met als extra: mijn enorme fascinatie voor het vakgebied en altijd alles uit cijfers te halen wat er uit te halen valt. Cijfers zijn niet plat en geven niet alleen het resultaat weer, maar kunnen u ondersteunen bij de bedrijfsvoering.

Door de huidige mogelijkheden van het digitaal werken, kan veel informatie snel en efficiënt gecommuniceerd worden. Maar het is zeker zo prettig om elkaar persoonlijk te zien en te spreken, dat mag naar mijn mening niet vervangen worden door het digitale werken.

 

We werken met een boekhoudpakket waarin we de papieren in- en verkoopfacturen en bankafschriften registreren. Ook worden hierin digitale in- en verkoopfacturen verwerkt en kunnen met een koppeling met uw bank geautomatiseerd de bankmutaties worden vastgelegd.

Het pakket biedt u als klant vele mogelijkheden om in uw eigen administratie te kunnen werken, te kunnen inzien en eventueel een aantal handelingen zelf uit te voeren. Samen zoeken we naar de meest werkbare situatie die bij u en uw bedrijf past.

bottom of page